Experimenteaza lucruri noi!

gq-britishInca un draft pe care nu am apucat sa-l termin la timp. M-am gandit in ultima vreme daca sa-ti mai scriu articole despre stil, sau nu. Inca nu am luat decizia finala, dar iti voi spune ce se va intampla. Cred ca din cauza asta nu am apucat sa termin acest articol. Nu stiu exact ce faci acum de 1 Mai, dar cred ca vei ajunge si la mine pe blog. Sa stii ca nu ti-am pregatit deloc mici cu mustar. Mananca si tu mai sanatos! Asta te va ajuta sa experimentezi cat mai multe lucruri noi. Chestiile astea noi vin la pachet si cu niste riscuri pe care trebuie sa ti le asumi. Dar decizi tu daca le accepti, sau nu.

Cat de des iti place sa faci ceva nou? Cand te-ai trezit ultima oara cu un zambet imes si ti-ai pus in cap sa experimentezi ceva iesit din comun? Sper sa ai un raspuns la intrebarile astea doua. Stiu ca s-ar putea sa lucrezi 8 ore pe zi si sa-mi spui ca nu mai ai timp si de alte chestii. Sau, poate esti prea stresat. Dar…nu uita de tine! Nu e asa de bine sa ai acelasi program in fiecare zi. Schimba ceva! S-ar putea sa ai parte de o aventura din care sa inveti multe lucruri care sa te ajute mai tarziu. Sau, cine stie, poate asa iti vei cunoaste jumatatea. Sa-i zicem asa. ­čÖé Mie nu prea imi place cum suna. Jumatate sa ramana.

Iesi din zona ta de comfort! Asuma-ti niste riscuri! Ce poti pati? Nimic! Ori iese ceva fain, ori nu. Restul depinde numai de tine. Daca te apuci sa sari cu parasuta, sa-mi spui si mie. Sau, poate te apuci sa pilotezi un avion. Unul mai micut. Asa poate am si eu cine sa ma plimb. Numai ca mi-e frica de avioane. Deci, ar trebui sa-mi asum si eu un risc. Nu stiu de ce ti-am spus ceva despre mine, dar poate azi sunt mai darnic decat de obicei. Bun, sa revenim. Nu iti fie teama. Stiu ca e mai greu sa faci o schimbare, dar o faci pentru tine.

Experimenteaza lucruri noi! Incearca sa te cunosti cat mai bine. Vei afla multe chestii noi despre tine. Si cu siguranta vei zambi mai des. S-ar putea nici sa nu-ti mai pese ca trebuie sa mergi la birou si sa stai 8 ore pe un scaun. Vei avea la ce sa te gandesti cand nu ai chef de nimic. Vei ramane cu niste amintiri frumoase dupa fiecare experienta.

Cam atat pentru seara asta. Sper sa gasesc si o poza pentru acest articol. Ne mai auzim!

P.S. Nu am gasit o poza, asa ca am pus una random.

Sursa foto: British GQ

One thought on “Experimenteaza lucruri noi!

Leave a Reply

