Pantalonii albi

Pitti Uomo - Street StyleAm intrat pe blog si m-am gandit ca as vrea sa termin de scris toate articolele pe care le aveam in draft, insa nu mi-au mai placut deloc si am decis sa scriu altceva. Erau doar 4 si unul chiar despre dive. Mi-e putin dor de ele. Nu am mai interactionat asa de mult cu divele. Cred ca si ele imi simt lipsa – o secunda pe zi. 🙂 Cred ca ai fost surprins de titlul articolului, pentru ca nu ti-am mai scris de foarte mult timp articole de stil. Dar in ultima vreme mi-au cam lacrimat ochii din cauza stilului tau vestimentar. Bine, recunosc ca am si o alergie la praf, polen. Ceva de genul asta. Nici eu inca nu sunt sigur.

A venit vara si te-am vazut purtand pantaloni albi. Ai ales bine anotimpul, dar nu prea i-ai asortat cum trebuie. O pereche de papuci – le voi spune asa pentru ca nu erau nici pantofi, nici adidasi – oribili. Si mai erau si negri. De sosete nu mai vreau sa zic nimic pentru ca aveau un model cam trist. Iar de restul pieselor vestimentare chiar nu vreau sa mai mentionez. Mai bine iti spun direct cam cum ai putea alege o tinuta corecta, decat sa stau sa te critic. Nu e frumos din partea mea sa fac acest lucru. 🙂 Daca tu te simti bine in hainele cu care te imbraci, promit ca nu te mai critic.

Pantalonii albi ar trebui purtati numai vara. Sunt o solutie foarte buna pentru zilele foarte calduroase. Pantofii maro sunt cea mai buna alegere. Desigur, poti incerca si alte culori. Rosu, albastru, sau chiar verde. Tu alegi! Renunta la piesele vestimentare de culoare inchisa. E vara pana la urma. Poarta putina culoare! Ti-as spune sa renunti la sosete, dar fa-o doar daca te simti tu bine. Daca vrei sa porti sosete alege o culoare deschisa, de vara! Poarta o camasa! De in, sau de bumbac. Nu uita ca afara este cald.  Poti combina albul cam cu orice culoare, dar as merge pe albastru, bleumarin, sau chiar alb. Dar ai grija sa nu fie o camasa complet alba. E ok, dar ar fi de preferat sa mai aiba niste dungi de alta culoare. O alegere interesanta ar fi o camasa in carouri. Cu doua culori! Rosu si alb! Daca nu este foarte cald, ai putea alege si un sacou. Sigur nu vei da gres cu cel bleumarin.

Nu e greu sa asortezi pantalonii albi, dar trebuie sa o fac cu cap. Sunt o piesa vestimentara foarte interesanta si poti face combinatii care sa atraga atentia imediat. In caz ca ai intrebari, te rog sa-mi lasi un comment. Ai grija cum te imbraci. Ne mai auzim!

Sursa foto: gq.com

2 thoughts on “Pantalonii albi

  1. Pingback: Jocul seductiei – sentimente | Innocent Thoughts

Leave a Reply

