Nu mai stim sa socializam

Pentru ziua de ieri nu am mai reusit sa-ti scriu ceva, dar acum in miez de noapte am de gand sa iti mai povestesc ceva. Am avut mai mult timp liber zilele astea si acum am ce sa-ti scriu. Drept urmare, nu ar mai trebui sa-ti fie dor de mine in zilele urmatoare. Ai avut ce citi in ultima saptamana. Cred ca ai uitat si de vecina de la 4, sau 5. Eu clar am uitat etajul la care sta. Nu stiu de ce uit aceasta informatie pretioasa. Dar cu siguranta ai avut una si la etajul 4, deci as putea zice ca nu am dat-o in bara asa de tare. Sa trecem la ale noastre acum!

Am uitat sa socializam. Fata in fata! Ochi in ochi! Pe Facebook si alte retele de socializare cu siguranta stim cum sa socializam. In on-line suntem toti experti; si asta pentru ca ne simtim mult mai “comfortabil” si nimeni nu se uita in ochii nostri ca sa vada daca spunem adevarul, sau nu. Te uiti la un monitor si cam atat. Sa stii ca nu are ochi! Iar webcam-ul nu te ajuta la nimic. Azi am aflat de Ask.fm! Un prieten primea notificari pe al lui telefon inteligent. De curiozitate am intrebat ce se intampla pe acest minunat post de “radio”. Care a fost raspunsul? Primesti intrebari din partea unor persoane anonime. Deci, in cazul asta, nici macar nu stii cu cine ai ocazia sa porti o discutie! Tare, nu? De ce ar mai fi nevoie sa stii acest mic detaliu?

Intrebarea este urmatorea. Ce se intampla in cazul in care o data la x saptamani mai iesi si tu in lume cu minunata ta vecina? O inviti la o cina romantica, stati la o masa si trebuie sa comunicati. Cam asta e planul! Ii trimiti cumva o intrebare anonima pe Ask.fm, ca sa o intrebi daca se simte minunat cu tine la cina? Dar ce se intampla in cazul in care nu isi da seama ca tu ai intrebat-o? Pana la urma esti un anonim! Stiu, eu deja ti-am pus multe intrebari si cred ca nu ai avut timp sa-ti raspunzi la multe dintre ele. Am rabadare! Nu vreau sa te grabesc!

O privire poate face cat 1000 de cuvinte pe Facebook. Un zambet…nu mai incerc sa fac o comparatie. Gandeste-te tu la ceva! O atingere, o strangere de mana, un sarut, o mangaiere te pot face sa simti mult mai multe chestii faine decat o intrebare pe o retea de socializare. Nu uita, on-line-ul poate disparea oricand! O intalnire o poti avea oricand. Chiar si in cazul in care nu ai mai avea telefon.

Cam atat pentru aceasta minunata seara de vineri (sambata dimineata chiar). Sper ca nu te-am pus prea mult pe ganduri. Daca ai ceva sa-mi reprosezi, sa-mi lasi un comment! Week-end fain!

One thought on “Nu mai stim sa socializam

Leave a Reply

