Cere si ti se va da – episodul 2

Dupa o saptamana nebuna am apucat si eu, intr-un final, sa mai intru pe blog si sa iti scriu ceva. Acum 5 zile ti-am dat ocazia sa alegi un titlu de articol, dar nu prea ai stat bine cu ideile. M-ai lasat sa astept degeaba. Deci, titlul va ramane neschimbat – asa cum ti-am spus si atunci. Eu am cerut ceva de la tine si nu am primit nimic, deci deja ai cu ce sa ma contrazici. Dar sa zicem ca asta a fost doar o exceptie. Bun, acum sa revenim la ale noastre. Cere si ti se va da! Interesant titlu.

Nimeni nu iti poate citi gandurile. Stiu ca ai vrea sa gasesti pe cineva care sa aiba aceasta putere, dar e cam imposibil sa ti se indeplineasca dorinta. Si nici tu nu vei putea citi gandurile altei persoane. Ochii tai pot spune ceva, limbajul corpului poate dezvalui si el anumite dorinte, dar sunt si momente cand privirea ta ascunde tot ceea ce simti tu cu adevarat. Daca nu vei spune ceea ce iti doresti cu adevarat de la cei din jurul tau, nimeni nu va sti ce sa-ti ofere. As putea sa inchei acum articolul. Totul pare destul de simplu! Cere si ti se va da! Comunica cu cei din jurul tau si vei primi ceea ce vrei de la ei. Ce as putea eu sa iti mai spun?

In unele situatii cred ca iti lipseste curajul pentru a cere un anumit lucru. Ti-e rusine ca ai putea sa-i superi pe cei de langa tine, sau poate sa-i dezamagesti. Cine stie ce-ti trece tie prin cap? Dar crezi ca ai ceva de pierdut daca esti sincer? Nu, in nici un caz! Nu ai nimic de pierdut, ci doar de castigat! Vrei sa faci sex cu vecina de la 5? Spune-i! Sigur nu-ti poate citi gandurile. Poate doar daca o dezbraci din priviri. 🙂 Atunci nu mai e nevoie sa spui ceva. Concluzia e destul de simpla. Trebuie doar sa ceri. Dar oare vei avea intotdeauna curaj pentru a putea face acest lucru? La intrebarea asta nu mai pot eu sa-ti raspund. Suntem unici! Esti unic! Tu te cunosti cel mai bine. Eu doar am vrut sa-ti scriu ceva interesant. Acum totul depinde de tine.

Bun, cam asta a fost misiunea mea pentru ziua asta de sambata. E prea cald si trebuie sa fac ceva ca sa ma racoresc! Ne mai auzim!

Leave a Reply

