O poveste – doar o parere

her_lust_6Din nou am facut o pauza si nu ti-am mai scris. Dar deja cred ca te-ai obisnuit cu mine si nu mai e o noutate faptul ca imi mai iau din cand in cand un scurt “concediu”. Ultimul articol a fost despre acea poveste de-o primavara, pe care deja ai inceput sa o stii. Am ales ca si in seara asta sa mai scriu un capitol al acestei povesti. Insa, va fi ceva diferit. Iti voi scrie despre ceea ce cred eu ca ar fi trebuit sa se intample. Sau, mai bine zis, voi incerca doar sa-mi spun parerea. Voi incerca sa-ti spun cum vad eu aceasta poveste prin ochii mei. Pana la urma acesta este scopul blogului. Hai sa vedem ce va iesi. Sa fii cat mai atent. 🙂

Trecutul face parte din viata oricaruia. Si e posibil sa ne amintim in fiecare zi de acel trecut care candva ne-a facut sa suferim. Sunt momente cand uitam ca prezentul e mai important si el va avea un cuvant de spus intr-un viitor foarte apropiat. Nu ar trebui sa ne controleze trecutul, ci doar sa ne invete cum sa evoluam si sa evitam anumite greseli. Daca atunci am iubit pe cineva si am ajuns sa suferim, acum ar trebui sa fie doar o amintire. Cand te uiti in ochii cuiva, nu ar trebui sa te mai gandesti la ce s-a intamplat atunci. Va trebui sa-ti asumi un risc si sa incerci sa scrii o noua poveste.

Nimeni nu iti poate garanta ca totul va fi perfect. Dar va trebui sa-ti asumi un nou risc. Si ti-am spus de atatea ori sa faci asta, pentru ca nu vei avea nimic de pierdut. Daca atunci a fost bine, poate acum vei descoperi ca e posibil sa fie si mai bine. Intotdeauna vei scrie o poveste noua, dar doar una va fi cea care te va defini pe tine asa cum esti tu. Si nu renunta asa de repede. Nu e frumos sa lasi o poveste neterminata. S-ar putea sa ajungi sa te intrebi ce-ar fi fost daca…?

Trecutul ramane trecut. Da, te defineste pe tine ca persoana, pentru ca ai avut de invatat multe lucruri. Dar acum ai grija sa traiesti in prezent, pentru ca va trebui sa ai un viitor asa cum iti doresti tu. Si nu va veni nimeni sa-ti spuna ce sa faci. Tu singur vei lua deciziile care te vor ajuta sa uiti. Cam asta e toata smecheria. 🙂 Simplu, dar cateodata cam complicat. Ca si aceasta poveste de-o primavara, care acum face parte doar din trecut. Ce au invatat cei doi? Vom vedea pe parcurs.

Cam asta a fost ceea ce am avut eu sa-ti spun. Povestea va avea si un sfarsit. Nu o vom mai lungi chiar asa de mult. S-ar putea sa te plictisesti la un moment dat. Bun, te las sa te bucuri de week-end. Ne vom mai auzi!

Sursa foto: Her Lust

One thought on “O poveste – doar o parere

  1. Pingback: Mai conteaza inteligenta unei femei? | Innocent Thoughts

Leave a Reply

