Mai conteaza inteligenta unei femei?

her_lust_7Nu voi mai continua in seara asta cu povestea pe care deja ai inceput sa o cunosti. Trebuie sa-ti mai scriu si altceva. Cineva imi spunea ca scriu numai pentru barbati si m-am decis sa mai scriu si pentru tine. Femeia care imi mai citeste articolele din cand in cand. Sper! 🙂 Desi, cred ca nu iti voi scrie numai tie. Vom vedea pe parcurs ce va iesi. Dar sa nu te superi pe mine in cazul in care nu iti voi acorda exclusivitate. Mi-am gasit si melodia pe care sa o aud in casti in timp ce iti voi scrie. M-am gandit ca trebuie sa fie putin in armonie cu titlul articolului. Ti-o las si tie, poate ii dai play in timp ce vei citi urmatoarele randuri: Good for you.

Sa-ti raspund mai intai la intrebare. DA, conteaza. Mult de tot. Asa cum si pentru tine conteaza la fel de mult ca barbatul de langa tine sa-ti provoace inteligenta. Am sa citez pe cineva acum. E putin scoasa din context fraza, dar te voi lasa pe tine sa descoperi restul: “…bărbatul respectiv trebuie să-mi fută creierul dumnezeieşte ca să ajungă între picioarele mele…” (Nasty, mi-a placut prea mult fraza asta, deci sa nu te superi ca am pus-o si la mine pe blog 🙂 ). Nu am sa incerc sa te conving de absolut nimic. Si nici nu voi apara barbatii. Doar iti voi spune ceea ce imi trece mie prin minte. Sau…cum vad eu lucrurile prin ochii mei.

Imi place sa fii inteligenta si sa nu visezi la cai verzi pe pereti. Stiu ca vrei langa tine un barbat care sa te faca sa te simti cu adevarat femeie. Stiu ca vrei sa fii provocata si sa descoperi lucruri noi despre tine. Dar si mie imi place sa te joci nu neuronii mei. Te voi aprecia mult mai mult cand imi vei spune ce vrei cu adevarat de la mine. Cu siguranta iti voi spune si eu daca vreau sa ajung numai in patul tau. Imi place cand stii ce vrei de la viata si nu ma vrei doar pentru portiera pe care ti-o deschid in fiecare seara cand te invit la cina. Nu ma intereseaza trecutul tau, pentru ca momentan eu incerc sa fac parte din prezentul tau. Nu prea imi pasa asa de mult ce ti-a facut altul. Da, cel care te-a facut sa suferi si ti-a frant inima. E problema lui daca nu a fost in stare sa-ti ofere ceea ce ai vrut cu adevarat de la el.

Nu te voi considera curva in cazul in care imi vei spune ca vrei doar sa ai o aventura de o noapte, sau vrei sa avem doar o prietenie cu beneficii. Daca iti vei folosi inteligenta cu adevarat, cu siguranta iti voi accepta provocarea. Nu incerca sa ma testezi sa vezi daca sunt indeajuns de inteligent incat sa te pot scoate la o intalnire. S-ar putea sa-ti testez si eu limitele. Jocurile de copii mici nu sunt nici pentru mine, nici pentru tine. Vreau sa-ti folosesti neuronii si sa ma provoci altfel. Incearca sa ma dezbraci din priviri si uita-te in ochii mei si nu lasa emotiile sa te controleze. Esti inteligenta si stii cum sa-ti controlezi sentimentele. Arata-mi ca stii sa fii independenta, dar nu-mi spune povesti cu zane si printi calare pe un cal alb. Ador sa te vad cum lupti pentru ceea ce vrei si ca iti indeplinesti orice vis. Ador cand iti folosesti inteligenta si vrei sa ma seduci.

Imi place cand nu doar te lasi cucerita, dar devii si un vanator inteligent. Cine a spus ca doar barbatul trebuie sa fie vanatorul? Imi place cand pui piciorul in prag, dar si cand iti dai seama nu e momentul sa domini pe toata lumea. Ador cand te uiti in ochii mei si imi arati ca nu e asa de usor sa fac parte din lumea ta. Imi place cand iti asumi riscuri si incerci in fiecare zi sa descoperi in fiecare zi ceva nou despre tine. Si s-ar putea sa te iubesc si mai mult pentru felul in care vrei sa fii o femeie puternica.

Inteligenta ta cu siguranta va spune multe despre tine. Dar ai grija si pe cine lasi in viata ta. Nu pentru toti conteaza asa de mult. Acum te voi lasa pe tine sa-mi raspunzi la intrebare. Mai conteaza inteligenta unei femei?

Sursa foto: Her Lust

3 thoughts on “Mai conteaza inteligenta unei femei?

  1. Pingback: Barbatul inteligent | Innocent Thoughts

Leave a Reply

