Ce urmeaza acum?

Ti-am scris ultimul articol acum exact 1 luna si o saptamana. Iti spuneam atunci ca voi lua o pauza de o luna si apoi totul va reveni la normal. Numai ca, intre timp, normalul s-a schimbat cam mult. Vreau de mai multe zile sa iti scriu ceva, dar se pare ca au fost anumite lucruri care m-au oprit sa duc la bun final aceasta mica “misiune”. A trecut o luna in care s-au produs multe schimbari in viata mea si de aceea vei observa si tu anumite schimbari aici pe blog.

Dar, de data asta, nu iti voi promite absolut nimic. Nu o fac pentru ca si eu ma intreb: ce urmeaza acum? Iar raspunsul la intrebarea asta, in momentul asta, e “Nu stiu!”. 🙂 S-ar putea sa te las si mai mult sa ai acces la mintea mea si sa descoperi si mai multe lucruri despre mine. Dar la fel de bine, s-ar putea sa pun o bariera care nu prea se va ridica asa de usor.

Iti multumesc ca mi-ai vizitat blogul si in aceasta perioada in care nu ti-am mai scris nimic. Apreciez! Ne vom vedea de acum inainte la cate un ceai verde si vom discuta…vom povesti si poate chiar doar vom asculta. Si poate vom raspunde amandoi la intrebare… 🙂 Ce urmeaza acum? Daca vei gasi un raspuns inaintea mea, te rog sa imi lasi un comment. Pana atunci imi poti scrie absolut orice. Iti las adresa de e-mail la care ma poti contacta si ma poti intreba orice: innocent0thoughts@gmail.com

Ne auzim!

Leave a Reply

