Mi-e frica sa…

…si sa stii ca nu iti voi da continuarea la titlul pe care l-am ales pentru acest articol. Da, initial aveam de gand sa scriu ceva, dar acum m-am razgandit. Dar hai sa vedem ce iese si fara acele ganduri pe care le aveam acum 5 minute. Iti ofer si o melodie pe care sa o asculti in timp ce imi citesti povestea de azi. Si am sa te las pe tine de data asta sa pregatesti ceaiul verde. Eu am ramas fara zahar. 🙂 Sper ca tu esti pregatit si voi avea parte de un ceai de nota 10+. Acum sa stam de vorba. Astept din partea ta sinceritate totala.

Da, mi-e frica si iti este frica. E un sentiment de care cu siguranta ai avut parte, sau poate chiar acum ti-e frica. Ti-a fost teama sa-ti asumi un risc si acum poate ai ajuns sa te intrebi: ce ar fi fost daca…? Iti este frica sa-i soptesti ca o iubesti. Nu vrei sa iei o decizie pentru ca te gandesti ca se va intampla ceva rau. Nu vrei sa pui piciorul in prag pentru ca vei crede ca vei avea ceva de pierdut. Ti-e frica sa crezi in tine si in cei de langa tine. Ti-e teama sa-ti deschizi sufletul fata de cineva care inca nu te cunoaste asa cum trebuie. Nu vrei sa iesi din zona ta de confort si nu mai vrei sa cuceresti lumea. Renunti la tot! De ce? Pentru ca iti este frica!

Ti-e frica sa nu o pierzi pentru ca te vezi in ochii ei asa cum nu te-ai vazut niciodata. Ti-e teama sa-l tii de mana pentru ca te gandesti ca la un moment dat va pleca de langa tine. Nu vrei sa-i spui ca ai nevoie de ea. Doar pentru ca ti-e frica sa nu fii vulnerabil. Nu iti doresti ca el sa stie ce simti cu adevarat…pentru ca ti-e frica ca nu va fi langa tine atunci cand vei avea cea mai mare nevoie de el. Si atunci, cum zice si melodia, visele se sparg si se transforma in amintiri. De ce? Pentru ca iti este frica!

Poate acum vrei sa ma intrebi si tu: dar tie iti este frica? Eu vreau sa-mi asum un risc care e mai presus decat frica pe care as putea sa o simt. Un risc pe care vreau sa-l accept de fiecare data. Si consecintele deciziei mele, tot eu le voi suporta. Vreau sa tin visele alea intacte si sa lupt pentru ele. Nu as vrea sa le sparg. De ce sa ma tai din cauza unor cioburi? Iti este frica acum? 🙂 Inchide ochii si te rog sa iti pui o singura intrebare: Merit cu adevarat tot ceea imi doresc? Daca DA, lupta pentru ceea ce iti doresti si asuma-ti niste riscuri. Restul va veni de la sine. Zambeste si confrunta-te cu frica ta.

Si acum la final de articol, te voi lasa pe tine sa gasesti o continuare pentru titlul ales des mine. Mi-e frica sa…

4 thoughts on “Mi-e frica sa…

  1. Pingback: Amintirile | Innocent Thoughts

  2. Pingback: Spune-i tot… | Innocent Thoughts

Leave a Reply

