Amintirile

the-fervid-1Mi-a cam placut ceaiul facut de tine data trecuta. Chiar de nota 10+. Din cauza asta, in seara asta mai am nevoie de inca o ceasca de ceai verde. Si asta pentru ca am de gand sa mai stau sa-ti mai povestesc cate ceva. Daca la un moment dat ma voi invata rau si voi vrea sa beau numai ceaiul facut de tine, te rog sa-mi spui sa mai vin si eu pregatit cu ceva bun. Poate si al meu e de nota 10+. Dar vom vedea… 🙂 Acum hai sa stam de vorba. Iti promit ca nu te voi plictisi. Nu am o melodie pentru tine, pentru ca ascult pe cea din articolul trecut.

Amintirile, asa de greu e sa vorbesti despre ele in anumite momente. Dar pana la urma cu totii le avem. Si bune si rele. Si intr-un final chiar si alea bune ajung sa doara cateodata. Insa, amintirile sunt cele care ne definesc. Pe mine, pe tine. Ele ne pot schimba in asa fel incat, azi, sa nu te mai recunosti. Si poate ii spui cuiva ca nu mai esti tu, cel de acum cateva saptamani. De ce? Din cauza unor intamplari din trecut, care acum sunt doar niste amintiri. Si doar tu vei putea spune daca sunt niste amintiri bune, sau mai putin bune.

Dar cele care dor ne schimba cel mai mult. Si pe astea vrei sa le uiti cel mai tare. Si sa nu incerci sa ma minti, pentru ca stiu foarte bine ca asta e adevarul. In momentul asta in care iti bei ceaiul cu mine, daca inchid ochii pentru cateva secunde, cu siguranta voi gasi niste amintiri care sa ma doara cam tare. Si s-ar putea ca cel mai tare sa te doara lipsa unei persoana la care tineai foarte mult. Sau la care poate chiar mai tii. Nu vreau sa rascolesc prin trecutul tau. Daca cumva crezi ca o fac, ma poti lasa sa-mi beau ceaiul singur.

Amintirile astea sunt ale tale. Nu le sterge, nu le uita. Ele te-au facut mai puternic si ele te ajuta sa treci peste anumite momente grele din viata. Nu le arunca intr-un colt pe care nu-l vei mai vizita niciodata. Sunt ale tale. Ele iti definesc viata de acum. Chiar daca te fac sa suferi, pastreaza-le. Dar bucura-te numai de cele mai placute si de cele care te fac sa zambesti. Iar la celelalte gandeste-te doar ca la niste momente care te-au facut sa te ridici de jos si sa o iei de la capat. Dar de fiecare data ai fost mai puternic. Nu ura pe nimeni din cauza amintirilor tale. Iar daca ele te fac sa iubesti pe cineva si mai mult decat ieri, du-te si spune-i. Fii sincer si spune-i tot ce simti. Uita de orgoliul tau. Cateodata nu te ajuta.

Si pentru ca mi-am terminat ceaiul, te voi lasa acum pe tine sa inchizi ochii pentru cateva secunde. Lasa-te cucerit de amintirile tale… 🙂

Sursa foto: The Fervid

4 thoughts on “Amintirile

  1. Pingback: Timpul trece… | Innocent Thoughts

  2. Pingback: A doua sansa | Innocent Thoughts

Leave a Reply

