Timpul trece…

the-fervid-2…si cateodata doar amintirile ne raman. In seara asta vin eu cu ceaiul. Dar nu verde! Am racit putin si nu cred ca ceaiul verde ma va ajuta sa scap de raceala. Insa, ne asezam la aceeasi masa si  incercam sa ne mai zicem cateva cuvinte. Daca tot am venit eu cu ceaiul, te las pe tine sa alegi melodia pe care o vei asculta in timp ce imi vei citi ideile. Am incredere in tine. Sa stii ca sunt putin cam pretentios, dar cred ca te vei descurca. Dar hai sa ne vedem de discutia noastra.

Am avut o continuare pentru titlul din seara asta. Dupa un timp doar amintirile sunt cele care mai fac parte din viata noastra. Oare asa sa fie? A trecut timpul si e prea tarziu ca sa mai schimbam ceva? Da, timpul trece si uneori nu mai vedem cine trece pe langa noi, nu ne mai dam seama ce se intampla in jurul nostru. Nu-ti mai pasa si devii indiferent. Te vei gandi doar la ce aveai in trecut, pentru ca acum ai doar niste amintiri care iti dau un strop de energie. Si atunci ajungi sa-ti spui…poate asa a fost sa fie si nimic nu mai poate fi schimbat. Oare asta e adevarul? Poti renunta asa de usor la ceea ce iti doresti cu adevarat? Daca raspunsul tau este “DA”, atunci am o intrebare scurta pentru tine: De ce? 🙂

A trecut timpul si nu i-ai spus ca o iubesti. Spune-i azi! Daca inca nu a plecat de langa tine, nu e prea tarziu. Spune-i! Nu o lasa sa plece din viata ta. Daca pleaca prea departe, atunci chiar va fi tarziu sa-i spui ce ai pe suflet. Dar cine stie, poate ea inca mai tine la tine si nu e totul pierdut. Nu e tarziu sa schimbi lumea. Mai ai timp pentru absolut orice vrei tu sa faci. Nu te lasa invins de trecutul tau. Inca mai ai un cuvant de spus si inca mai trebuie sa lupti pentru ceea ce iti doresti. Timpul trece, dar nu-l pierde stand degeaba. Ai nevoie de niste amintiri noi. I-ai spus ca o iubesti? Spune-i si acum. Sarut-o, dar altfel decat pana acum. Ai nevoie de ceva nou. Ai nevoie de un zambet. Nu trebuie sa ramai doar cu niste amintiri.

Si iti mai spun inca o data. Timpul trece…dar nu e chiar asa de tarziu ca sa mai schimbi ceva. Iti vei da singur seama cand nu mai ai de ce sa lupti, dar pana atunci nu sta degeaba. Acum ia-o de mana si incearca sa te bucuri de prezenta ei. Ne-am terminat de baut ceaiul. Ai grija de ea si ofera-i toata siguranta de care are nevoie. Data viitoare iti voi mai raspunde si la alte intrebari, dar pana atunci…zambeste. 🙂

3 thoughts on “Timpul trece…

  1. Pingback: Sa nu lasam… | Innocent Thoughts

Leave a Reply

