A doua sansa

love-1Inca astept sa-mi raspunzi la provocarea mea de acum o zi. Dar pana voi primi un raspuns de la tine, hai sa continuam traditia. Am baut deja un ceai de ceapa, care ar trebui sa ma ajute cu a mea raceala-tuse, dar mai merge altul. Nu am cum sa te refuz. Incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult sa stau la un ceai cu tine. Nu stiu cum va fi povestea de azi. Ieri a fost o zi speciala pentru o persoana foarte importanta din viata mea si am multe ganduri, dar sper sa nu te ridici de la masa inainte ca eu sa termin ceea ce am de spus. Si inca nu am o melodie noua pentru tine. Va trebui sa mai astepti.

A doua sansa e greu de oferit cateodata, dar sunt momente cand iti doresti din tot sufletul sa o oferi, indiferent de ceea ce a fost in trecut si de amintirile pe care le ai. Iar daca o oferi, nu vei da dovada de slabiciune. Vei arata ca iti pasa cu adevarat si ca iti doresti mult ca totul sa fie bine. Nu trebuie sa iti fie frica sa acorzi inca o sansa, dar trebuie sa stii cand sa o faci si daca se merita cu adevarat sa faci pasul acesta. Hai sa nu mai fim negativisti. Da, multe voci vor spune ca nu e bine sa mai incerci inca o data. Dar daca asta iti va face tie bine, de ce sa nu iti mai asumi inca un risc? Crezi ca vei mai avea ceva de pierdut?

Pana la urma e doar decizia ta si vei ajunge sa-ti pui o singura intrebare: ma voi simti mai bine dupa ce voi lua aceasta decizie? Daca DA, atunci nu mai sta pe ganduri. Fa pasul si nu te mai uita inapoi. Ti-e dor de ea si nu mai vrei sa stai departe de ea? Du-te si spune-i. Nu-ti fie frica! Vrei sa-l tii din nou de mana si sa-ti ofere din nou siguranta? Suna-l! Cu siguranta iti va raspunde. Nu fugi de ceea ce simti. Da, e greu sa acorzi a doua sansa, dar daca asta simti cu adevarat ca vrei sa faci, nu mai sta pe ganduri si nu iti mai pune prea multe intrebari. Vei suferi si mai mult! Fa-o pentru tine!

Multi iti vor spune ca nu e ok ceea ce faci si poate si eu ti-as fi spus lucrul asta daca vorbeam acum ceva timp. Dar hai sa fie altfel de data asta. Hai sa facem in asa fel incat sa fie bine si nimeni sa nu aiba de suferit. Nu te grabi, dar hai sa ne asumam un risc. Unul mai mare, dar deja ne-am invatat anumite lectii. Hai sa cucerim lumea asta! Hai sa nu ne mai punem prea multe intrebari.

Sursa foto: WittyFeed.com

Leave a Reply

