Spune-i tot…

…ce simti! Dar inainte sa-mi continui ideea, imi astept ca de obicei ceaiul. Nu mai am nevoie de cel de ceapa, pentru ca se pare ca tusea mea incepe sa ma paraseasca. Nu stiu cat vei intarzia, dar e ok. Stiu, e vineri dimineata si cred ca s-ar putea sa ai treaba. Si nu esti singurul! Sunt la serviciu, dar mai intai vreau sa-ti scriu si apoi sa-mi vad si eu de treburile mele. ­čÖé Bun, hai sa ne facem comozi si sa continuam discutia pe care am inceput-o. Sper sa nu ne contrazicem.

Da, spune-i tot ce simti! Nu te ascunde si nici nici nu-ti fie frica. Stiu, am mai tot povestit despre asta, dar  nu-i nimic. Iti voi repeta lucrurile astea de cate ori este nevoie si poate asa iti va fi si mai usor sa spui tot ce ai pe suflet. Iti este dor de ea? Nu lasa sa treaca o zi ca sa-i spui asta! Daca asta simti acum, spune-i! Vrei sa-l strangi de mana? Suna-l si spune-i ca vrei sa-l vezi si cand va ajunge la tine, ia-l de mana si nu-i mai da drumul. Spune-i ca i-ai simtit lipsa si ca ai nevoie de el. Stiu ca uneori nu vrei sa lasi garda jos, dar nu ignora ceea ce simti. Nu te vei simti o persoana slaba si nici nu vei avea nimic de pierdut.

Spune ce simti! Cu siguranta ea va aprecia acest lucru si va tine la tine si mai mult. Arata-i ca o iubesti, spune-i ca ti-e dor de ea, ia-o de mana. Ai grija de ea si fii puternic in acel timp. Va trebui sa o protejezi! Nu o lasa singura cand are nevoie de tine. Arata-ti sentimentele fata de ea intr-un mod cat mai sincer. Nu ai de ce sa te ascunzi, insa fii tu insuti. Vrei sa-i fii alaturi? Vrei sa-i vezi ochii in fiecare zi? Vrei sa-l iubesti asa cum numai tu o poti face? Arata-i asta. Nu te va vedea ca o persoana vulnerabila, ci te va iubi si mai mult decat pana acum. Nu complica lucrurile cand totul e asa de simplu.

Stiu, imi vei zice ca e un risc mare sa faci lucrul asta. Dar e vorba despre ceea ce simti tu si nu ai absolut nici un motiv ca sa nu spui tot ce ai pe suflet fata de o persoana pe care o vrei in viata ta. Lupta pentru ceea ce iti doresti si fa ceea ce simti! Nu renunta asa de repede. Nu-ti mai pune prea multe intrebari. Bucura-te de el si nu-l lasa sa plece de langa tine. Iar tu, nu o lasa niciodata sa se simta singura.

P.S. Eu cu siguranta nu voi renunta!

One thought on “Spune-i tot…

  1. Pingback: Ea te poate ajuta | Innocent Thoughts

Leave a Reply

