Azi scriu din nou

Da, azi iti scriu din nou. Nu iti voi mai reaminti cand ti-am scris ultima oara. Nu prea am chef sa fac asta. Stiu ca a fost acum foarte mult timp. Azi trebuie sa beau mult ceai, asa ca te rog sa te asezi cu mine la masa si hai sa bem un ceai cald. Am si o melodie pentru tine. Da-i play si hai sa vorbim. Hai sa povestim si sa uitam de tot ce se intampla in jurul nostru.

Foarte rar ti-am povestit despre mine. Putine au fost cazurile in care ai mai aflat cate ceva despre mine. Azi fac o exceptie pentru tine si te las sa mai descoperi ceva. Si dupa ce-ti termii de baut ceaiul poti spune orice vrei tu. Dar daca o vei face, sa fii cat mai sincer. Altfel vei ramane fara ceai la urmatoarea intalnire. 🙂

M-am indragostit. Da, eu ala care ti-am vorbit despre relatii in atatea articole. Si m-a luat valul rau de tot. Dar imi place sa fiu indragostit. Nu m-am gandit niciodata ca va fi asa de intens si ca voi fi in stare sa fac absolut orice pentru ea, pentru noi. Vedeam totul cu alti ochi pana sa o intalnesc pe cea care m-a facut sa inteleg cu adevarat cuvantul noi. Ea e cea care ma poate face fericit si atunci cand am o zi proasta. Al ei zambet imi poate lumina fiecare dimineata, iar in ochii ei as vrea sa ma pierd in fiecare zi. Doar buzele ei ma fac sa-mi fie dor de ea in fiecare secunda si doar parfumul ei ma face sa o am in ganduri in fiecare moment din zi. Ador sa stiu ca mi-a intrat sub piele si ca ma face sa simt ca am nevoie de ea in fiecare zi. Imi place cand ma critica si ma face sa fiu un om mai bun si un barbat mai puternic. E femeia perfecta? Pentru tine, NU…dar pentru mine, DA. Asa cum e ea, fara sa-mi doresc sa schimb ceva la ea. De ce? Pentru ca ea a devenit cea mai importanta, cea mai speciala si cea care ma face sa simt ca traiesc cu adevarat. Si desigur, pentru ca alaturi de ea simt ca putem evolua amandoi, impreuna. Pentru ca nu mai sunt doar eu, sau doar ea. Suntem noi. Te intrebi daca cumva ea e the one? Doar ea iti poate da raspunsul la intrebarea asta. Asa ca va trebui sa o convingi intr-un fel sa-ti spuna ceva. 🙂 Sau poate sa-ti scrie ceva. Dar ar trebui sa ai o putere de convingere foarte mare.

Nu mi-e frica sa spun toate cuvintele astea. Asta e ceea ce simt si nu am de ce sa ma ascund. Doar ti-am spus de atatea ori ca sinceritatea conteaza cel mai mult. Si ca nu ai niciodata nimic de pierdut daca spui cu adevarat ceea ce simti. Cel de langa tine va aprecia fiecare moment in care ii vei spune ce e in sufletul tau. Pentru ca asa te poate cunoaste cu adevarat si numai de la tine poate sa stie exact ceea ce simti. Doar tu ii poti spune acest lucru. Altfel…nu poate ghici. Cateodata e greu sa spui totul, dar daca merita, de ce sa nu o faci? Nu se poate intampla nimic rau. Eu mi-am terminat ceaiul, asa ca iti urez sa ai o zi cat mai minunata si te mai astept sa te asezi la masa cu mine.

One thought on “Azi scriu din nou

  1. Pingback: Vrem sa fim mai buni? | Innocent Thoughts

Leave a Reply

