Nu stiu…

…despre ce voi scrie in dimineata asta. Mi-e putin mai greu sa gasesc un subiect concret si sa stam la povesti. As vrea sa te invit la un ceai. Ca de fiecare data. Dar de data asta nu stiu cine va mai face ceaiul. As alege si o melodie, dar nu stiu exact ce sa mai aleg. Stiu ca pare cam trist acest inceput de articol, dar poate cateodata e ok sa fim si tristi. Oricat de mult am incerca sa ne ascundem de anumite stari pe care le avem, cred ca sunt si situatii in care ne mai permitem sa ne aratam exact asa cum suntem. Fara sa ne cenzuram absolut deloc.

Avem momente cand uitam sa mai spunem ceea ce simtim cu adevarat, doar ca sa nu-i facem sa sufere pe cei din jurul nostru. Ca sa-i protejam. Dar putem ajunge in punctul in care si noi suntem obositi si nu ne mai putem ascunde. Si atunci rabufnim si tot ceea ce simtim iese cu adevarat la suprafata. Si cateodata o facem prea tarziu si nu ne dam seama ca am ales un moment gresit pentru a o face. In cazul asta s-ar putea sa fie si mai multe victime, decat daca o faceai din momentul in care simteai un anumit lucru. Vrem sa-i protejam pe cei din jurul nostru, dar uitam de noi. Ei nu au de unde sa afle singuri ceea ce simti tu cu adevarat. Trebuie sa spui tot ceea ce simti. Si daca nu o faci cand trebuie, va trebui sa suporti anumite consecinte. Si nu cred ca iti va place asa de mult.

Stiu, e greu cateodata sa-ti deschizi sufletul cu adevarat. Dar cand ai cu cine sa o faci, nu mai sta pe ganduri. Daca ai pe cineva care te va tine de mana si dupa ce ii vei spune tot ceea ce simti, nu mai avea indoieli. Nu va pleca de langa tine, ci va fi alaturi de tine indiferent de ceea ce ii vei spune. Dar singur nu va putea sa ghiceasca. Va trebui sa-i spui tu anumite lucruri. Si uita-te in ochii lui cand o faci. Nu incerca sa alegi alte metode. S-ar putea sa-l indepartezi daca nu o faci tinandu-l de mana. Dar fa-o! Pentru tine, pentru voi. Sinceritatea e importanta pentru fiecare dintre noi. Te rog sa o faci asa cum trebuie si sa nu stai prea mult pe ganduri. Nu vreau ca mai apoi sa ai regrete. Dar daca le vei avea, spune-mi mie! 🙂

Nu am vrut sa scriu ceva trist, dar am vrut sa-ti spun cum ma simt azi. Si nu am asteptat sa se faca maine. Asta e ceea ce simt azi, iar daca cumva ti-am stricat ziua, imi poti lasa un comment. Spune-mi doar ce simti si tu azi. Tot ce ai pe suflet. Si poate asa gasim si pe cineva care sa faca un ceai. Dar unul bun si fara prea mult zahar.

Leave a Reply

