Noi

Sa stii ca aveam o alta idee in cap initial pentru articolul de azi. Dar gandindu-ma cam mult la titlu, mi s-a sters tot din minte. Si cu siguranta acum voi scrie despre cu totul altceva. Iti fac eu azi un ceai. Tu trebuie doar sa te asezi la aceeasi masa, pe care ai ajuns sa o cunosti atat de bine si unde ai auzit atat de multe povesti in ultima vreme. Nici acum nu-mi place titlul pe care l-am ales pentru articol, dar vei intelege mai bine pe parcurs. Si cand te vei ridica de la masa, sper ca vei face ceva…pentru voi doi.

Cateodata uitam sa mai folosim cuvantul noi. Sau mai bine zis, uitam de noi. Si totul devine tu sau ea. Te uiti in ochii ei si ii spui tu ai gresit, gaseste o solutie pentru ca eu nu mai vreau sa fac nimic. Dar oare tu nu ai gresit cu nimic? Oare tu nu vrei sa-ti asumi deloc responsabilitatea? De ce iti doresti ca totul sa se rezume la o singura persoana? O tii de mana dar totusi iti doresti ca totul sa vina de la ea si tu sa nu faci nimic pentru ca voi sa fiti fericiti. Nu uita ca sunteti doi intr-o relatie si ca poate ar trebui sa folosesti putin mai des cuvantul noi. Cum ar fi oare sa-i spui: hai noi sa gasim o solutie impreuna. Noi doi sa facem ca totul sa fie bine. Nu doar eu, sau numai tu. Hai sa luptam amandoi pentru ceea ce ne dorim. Parca suna mai bine, nu? Voi doi luptati pentru acelasi lucru. Pentru relatia voastra. Si poate nu vei mai ajunge sa-i reprosezi ceva. Si poate nici ea nu-ti va mai spune ca ai facut ceva gresit.

Sigur, vor fi situatii in care doar tu singur va trebui sa gasesti o solutie. Va trebui sa-ti asumi responsabilitatea pentru ceea ce ai facut gresit si atunci va trebui sa-i arati ca esti in stare sa lupti si singur pentru relatia voastra. Dar nu uita, e vorba tot despre voi doi. Si atunci poate vei spune: voi face ceva pentru ca noi doi sa fim fericiti. Nu incerca sa fii egoist. Gandeste-te la amandoi. Intr-o relatie nu e vorba numai de tine, sau numai de ea. Totul se rezuma la voi doi. Sunteti impreuna in toata povestea asta. Incearca sa nu uiti de cuvantul noi.

Ma voi opri aici pentru ca, recunosc, sunt cam bruiat de niste factori externi care nu ma lasa deloc sa-mi pun in ordine ideile. Sper totusi ca am scris ceva coerent si vei intelege mesajul meu. Poate nu ti-ai terminat ceaiul, dar cu siguranta ne vom mai intalni.

One thought on “Noi

  1. Pingback: Usa e deschisa… | Innocent Thoughts

Leave a Reply

