Iti simt lipsa

Acum ceva timp iti spuneam sa ma iubesti in doze mici si cred ca acum as aborda altfel articolul respectiv. Azi nu prea imi mai place cum am scris atunci. Poate sunt mai pretentios acum si cer mai mult, dar raman la aceeasi idee…iubeste-ma in doze mici, dar fa-o numai cum tu stii. Si cred ca asta ar fi singura fraza pe care as folosi-o acum, in caz ca as vrea sa rescriu articolul. Da, as vrea sa o faci asa cum simti tu, cum numai tu stii sa-mi arati ca sunt cel mai minunat om din viata ta. Simplu si fara prea multe cuvinte. Iar eu, cu siguranta, te voi face sa te simti cea mai speciala si importanta persoana din viata mea.

Acum iti simt lipsa. Mi-e dor de tine, de mirosul tau, de buzele tale, de al tau zambet, de ochii tai. Mi-e dor sa te privesc, sa te tin de mana si sa te simt aproape de mine. Mi-e dor sa ne plimbam, sa povestim, sa radem si sa uit de tot. Mi-e dor sa fiu cu tine. As vrea sa fii aici si sa ma bucur de tine, fara sa-mi pese de ce se intampla in jurul nostru. As vrea sa te tin de mana si sa nu-ti mai dau drumul deloc. As vrea sa fim dor noi doi si atat. Sa ne bucuram unul de celalalt, fara sa ne mai gandim la ce se intampla in jurul nostru. Vreau sa fim fericiti si sa ne iubim asa cum ne dorim amandoi. Vreau sa-ti vad ochii plini de fericire. Vreau sa te simti protejata si sa nu-ti lipseasca nimic. Vreau sa fii langa mine pentru ca iti simt lipsa mai rau ca niciodata. Pentru ca azi ma simt foarte singur fara tine si tacerea nu-mi da pace deloc. Asta simt acum si asta voi simti de fiecare data cand nu vei fi langa mine. Restul ti le voi spune cand te voi privi in ochi.

Voi incheia cu o alta melodie, dar doar cu versurile. “Ce-as putea sa mai spun cand te-ating, pielea ta, gura ta ma aprind si ma simt dezarmat. Nu mai sunt cum eram, m-ai blocat, nu ma pot controla, e ciudat si ma simt imobilizat…”

4 thoughts on “Iti simt lipsa

  1. Pingback: De ce… | Innocent Thoughts

Leave a Reply

