De ce…

…te iubesc? Nu stiu daca m-ai intrebat pana acum acest lucru, dar azi simt nevoia sa-ti spun. Ti-am simtit lipsa acum ceva zile si azi vreau sa ma uit in ochii tai si sa-ti spun cat de mult te iubesc. Vreau sa te iau de mana, sa te sarut si apoi sa-ti spun ca esti totul pentru mine. De ce? Pentru ca te iubesc asa cum esti. Pentru ca atunci cand inchid ochii, inca te simt langa mine. Iti simt buzele, te simt cum ma mangai incet si iti simt mirosul. Iti simt firele de par pe pielea mea si iti simt fiecare bataie a inimii. Faci parte din mine si nu vreau sa-ti mai dau drumul. Da, poate sunt egoist, dar vreau sa-ti simt respiratia calda in fiecare dimineata racoroasa, cand soarele de abia rasare.

Te iubesc pentru ceea ce esti si pentru ceea ce faci pentru mine in fiecare zi. Te iubesc pentru felul in care ma privesti si ma faci sa ma simt fericit. Ador sa te tin de mana si sa te sarut, sa ma joc cu buzele tale si sa te fac sa simti fiori. Te iubesc pentru ca ma faci sa ma pierd in ochii tai si totusi sa te simt tot mai aproape de mine. Ador sa-mi spui ca ti-e dor de mine si ca de abia astepti sa ma vezi. Da, si eu iti simt lipsa cand nu esti langa mine. Si eu vreau sa te strang in brate si sa te fac sa te simti cea mai iubita. Te iubesc pentru ca ma faci sa ma simt implinit si pentru ca vrei sa fiu mai bun pe zi ce trece. Ador cand te uiti in ochii mei si imi spui ca te fac fericita in fiecare zi. Azi vreau sa simti cat de mult de iubesc. Vreau sa inchizi ochii si sa-mi simti resspiratia calda pe gatul tau. Vreau sa-mi simti buzele pe pielea ta fina. Vreau sa-ti soptesc, incet, la ureche…te iubesc! Simplu si asa cum iti doresti tu. Vreau sa ramai cu ochii inchisi si sa simti fiecare strop de iubire care iti atinge incet pielea. Vreau sa simt cum inima iti bate din ce in ce mai tare. Vreau sa ma strangi tare de maini si sa nu-mi dai drumul. De ce? Pentru ca Te iubesc!

Leave a Reply

