Am vrut… (partea a 2-a)

…sa fim o familie. Da, ne-am dorit foarte mult asta. Sau cel putin eu asta am simtit. Pana la urma cred ca asta a fost obiectivul nostru principal. Toata lumea isi doreste o familie, dar cred ca noi ne-am dorit foarte mult. Si chiar simt ca am luptat pentru asta. Nu vreau sa spun ca unul a facut-o mai putin decat celalalt. Nu am fost intr-o competitie. Am facut-o pentru noi. Am vrut sa facem exact asa cum ne-am dorit noi sa fie o familie. Poate aici am gresit uneori, pentru ca vedeam diferit lucrurile si nu am gasit un numitor comun, in loc sa ne aparam fiecare parerea lui.

Am vrut sa fim fericiti si sa avem o familie. Imi amintesc si acum momentul ala in care m-ai rugat sa probez o verghieta. Chiar am vazut, cu adevarat, in ochii tai ca asta iti doresti. Nu inteleg nici acum de ce ai renuntat asa de usor la lupta asta. Cateodata nu e totul asa de usor precum ne dorim noi, dar nu putem da cu piciorul la tot doar pentru ca nu e asa cum vrem noi. Te-am inteles de fiecare data de ce ai facut alegerea asta de a renunta, dar tot nu era de ajuns. As fi vrut sa lupti pana la capat. Nu e nimeni perfect in lumea asta. Nu era perfecti, dar am fi putut sa ajungem la un numitor comun.

Am vrut sa fim impreuna si sa nu renuntam la noi, la povestea noastra si la iubirea noastra. Dar, undeva, ceva s-a intamplat si alte lucruri au devenit mai importante…Pentru ce lupti acum?..

One thought on “Am vrut… (partea a 2-a)

  1. Pingback: Usa e deschisa… | Innocent Thoughts

Leave a Reply

