M-ai intrebat…

…de multe ori, in ultima vreme, daca te mai iubesc?! Si cat de mult?! Raspunsul meu era intotdeauna Da. E o iubire adevarata, care in timp nu trece, ci doar poate sa creasca. Si indiferent de ceea ce se intampla, ea ramane acolo. Pentru ca e sincera si se apara singura de ceea ce e rau in jurul ei. Nu o sa treaca niciodata. Si iti spun asta cu cea mai mare sinceritate. E o iubire care si-a pus amprenta asupra mea si care o sa ma defineasca de acum inainte.

Mi-ai spus de multe ca ma iubesti si au fost momente in care eu am tacut. De furie. Dar nu trebuia sa te indoiesti. In momentele alea te iubeam si eu. Foarte mult. Si iubesc in continuare. Am un gand acum…indiferent de tot ce ai facut si tot ce s-a intamplat intre noi…inca esti a mea. Da, o sa spui ca sunt nebun, dar inca simt asta. Si ti-o spun sincer. Am aceleasi sentimente. Poate chiar si mai puternice. Da, stiu, imi vei zice ca nu iti pasa si ca tu nu mai simti nimic. Lasa-ma sa cred ca nu e asa. Vreau sa mai cred in sentimentele tale. Poate nu sunt foarte puternice, dar vreau sa cred ca sunt. Eu vreau sa mai cred in tine. Ma cunosti si stii ca eu nu renunt asa usor. Cred ca mi-ai spune ca nu mai am pentru ce lupta. Dar, ti-am spus, inca mai vreau sa cred. Vreau sa cred.

Da, inca pot sa-ti spun sincer…Te iubesc! Tu poti sa zici ce vrei. Eu iti spun exact ceea ce simt acum…

Leave a Reply

