Aseara…

…am baut. Mult! Dar sa stii ca tot nu am uitat de toata durerea de care am parte acum. Stii, vroiam sa-ti trimit un mesaj aseara, dar nu am facut-o. Nici eu nu stiu cum de nu l-am trimis. Mi-ai spus aseara ca poate toate astea sunt consecinte ale faptelor mele. Stii foarte bine ca niciodata nu am ingnorat ceea ce s-a intamplat dupa anumite lucruri facute de mine. Aseara vroiam sa te intreb si eu: intelegi si tu acum cum e cand esti departe de mine? 

De ce sa ne mai jucam de-a soarecele si pisica? A fost furie, au fost frustrari…au fost de toate. De ce acceptam un lucru care mi se pare ca e cam destul de clar. Nu ti-l spun, vreau sa constientizezi si tu anumite lucruri. Asta ti-am cerut pana si ultimul moment. Sa constientizezi! Eu nu mai sunt furios. Acum doar mi-e dor si imi lipsesti mult. Mi-ai intrat sub piele si, acum, nu vreau sa te scot de acolo. Inca esti a mea si nu sunt eu cand nu esti langa mine. Hai sa nu ne mai jucam si sa acceptam anumite lucruri. Hai sa distrugem toate zidurile care ne-au oprit din lupta. Hai sa uitam si sa privim numai inainte. Poate e greu, dar putem face asta. Hai sa ne iubim asa cum meritam…

Leave a Reply

