M-am trezit…

…trist! Cu gandul la tine. Nici nu stiu daca mai e o secunda in care sa nu ma gandesc la tine. Iti scriu aici in fiecare zi si imi deschid sufletul in totalitate. Nu ma intereseaza daca cei care ma mai citesc s-au plictisit sa tot scriu asa in continuu. Nu mi-e frica sa fiu judecat. Pentru ca vreau doar sa stii ce simt si ce vreau de la tine. Simt ca nu mai pot si ca am devenit foarte vulnerabil de cand ai plecat. S-a daramat ceva in lumea mea…ceva foarte rezistent. Si totul s-a zguduit destul de tare.

Totul incepe sa devina un chin. Mai mic, sau mai mare. Nici eu nu pot sa-ti spun exact. Stiu doar ca nu pot renunta la lupta mea pentru noi si pentru tine. Stiu, ti-am spus asta de foarte multe ori. Ma intreb oare daca chiar esti convinsa de asta. Lipsa ta ma chinuie in fiecare zi. Nu ti-am mai auzit vocea, nu ti-am mai vazut ochii, nu te-am mai tinut de mana…toate astea ma macina din ce in ce mai multe. Nu vreau sa ma plang deloc, asta e doar adevarul. Simt o mare durere…care nu trece. As vrea sa ma trezesc cu adevarat si sa te vad langa mine, sa nu mai vad un pat gol…fara tine. As vrea sa cred ca totul e doar un vis, care la un moment se va termina si iti voi vedea din nou zambetul si te voi putea imbratisa.

Azi m-am trezit cu gandul la tine, cu aceleasi sentimente pentru tine pe care deja le stii. Azi imi doresc si mai mult sa vii din nou acasa…

Leave a Reply

