Iubirea mea…

…eu te-am ales pe tine! Da, e alegearea mea. Pentru ca stiu ca doar tu ma poti face fericit. Nu am nici cea mai mica indoiala. Nimic nu m-a facut sa ma indoiesc de alegerea mea. Nici macar pentru o secunda. Nici macar certurile noastre. Tu esti iubita mea si tu ma completezi. Te voi alege intotdeauna…doar pe tine, pentru ca doar tu imi poti cuceri inima. Orice s-ar intampla, orice as auzi in jurul meu. Tu esti singura care poate aduce echilibru in viata mea. Tu esti…the one.

Azi imi este si mai greu fara tine. Te caut peste tot. Iti caut mirosul…iti caut atingerile. Mi-e dor de pielea ta, mi-e dor de buzele tale…mi-e dor de tine. Rau de tot…cum iti raspundeam eu de fiecare data cand ma intrebai daca mi-a fost dor de tine. Mi-e dor sa-ti spun te iubesc. Imi este greu sa ma trezesc dimineata si sa nu te vad langa mine. Mi-e greu sa inchid ochii noaptea si sa nu-ti pot spune noapte buna, iubita mea. Imi lipsesc ochii tai, imbratisarile tale…imi lipseste tot. Fara tine nu mai sunt eu.

Iubirea mea, iti simt lipsa rau de tot. Vreau sa iti aud vocea si sa te pot lua in brate din nou. Si nu vreau sa te las sa pleci…nu vreau sa mai fiu singur, fara tine. Vreau sa ma trezesc langa tine, vreau sa inchei ziua cu zambetul tau. Vreau sa treaca zilele alaturi de tine.

Iubire, te iubesc!

Leave a Reply

