Citeam…

…acum ceva care zicea cam asa: te intrebi de ce nu dureaza relatiile din ziua de azi? Pentru ca oamenii nu accepta sa li se spuna ca gresesc. Nu vor sa-si recunoasca greselile si sa incerce sa le indrepte. Oamenii nu stiu sa comunice. Ei arunca la cos sentimente, momente si persoane dragi, in loc sa remedieze problemele. E mai usor sa iei ceva nou, decat sa repari ceva stricat. E mai usor sa zici “in fine, hai sa o lasam asa”, decat sa zici “hai sa vedem cum putem rezolva”. Imi amintesc si eu de ultima afirmatie. Iti spuneam si eu destul de des…hai sa vedem cum putem rezolva.

Mi-am dorit foarte mult ca intotdeauna sa gasim o solutie impreuna la toate problemele noastre. Si da, cateodata nu prea am stiut cum sa comunicam. Acum imi doresc sa alungam impreuna furtuna asta care nu se mai linistete deloc. Vreau in continuare sa incercam amandoi. Pana la urma despre asta e vorba. Sa gasim o solutie impreuna, nu separat. Sa incercam sa gasim un echilibru, fara sa ne gandim ca poate unul dintre noi va face un compromis si celalalt nu. In final tot ce am face e pentru noi doi si nu e ca si cum totul ar fi facut in zadar. Ar fi pentru ca totul sa fie bine intre noi doi.

Sincer, nu e chiar asa de greu sa gasim un echilibru. Trebuie doar sa ne gandim la noi doi si atat. Daca din nou intram intr-o lupta a dreptatii si a orgoliilor, nu vom reusi sa gasim acest echilibru. Acel numitor comun. Intr-o relatie adevarata nu renunti asa usor. Oricat de greu ar fi. Tot timpul exista o solutie si trebuie doar sa o gasesti si atat. Iti amintesti ca tot timpul iti spuneam ca problemele noastre au o rezolvare. Si chiar una foarte simpla. E vorba de comunicare. De aici pleaca totul. Cu siguranta putem gasi solutia impreuna, daca stim cum sa comunicam. Fara tipete, cu calm si sinceritate. Fara orgolii si fara reprosuri. Fara critici! O facem pentru noi doi pana la urma si nu pentru a vedea care e mai bun.

Azi ma voi gandi la noi doi si la cum putem rezolva totul…tu ce vei face?

One thought on “Citeam…

Leave a Reply

