Te-am visat…

…aseara si m-am trezit din vis cu un gust amar. Nu erai langa mine. Stiu, ieri am avut o zi mai putin buna. Amandoi! Poate chiar trebuia sa ne spunem ceea ce simtim in momentele astea. Nu stiu de cate ori ma voi repeta, dar trebuie sa iesim din lupta asta a dreptatii. Pentru ca nu iese nimic bun din ea. Da, am fost si eu vinovat si imi cer iertare pentru momentele nosoale, dar am intrat amandoi intr-o competitie. De parca trebuia sa demonstram ceva. Dar nu aveam de ce sa mai facem asta. Stiam deja ce avem de facut. Sentimentele noastre erau mai importante si inca sunt cele mai importante.

Azi am fost la serviciu…da, stiu, nu ti-ar fi placut sa auzi asta. Dar a fost o urgenta. Nu conteaza asta acum. Am ajuns acasa si m-a lovit de o liniste care ma macina in fiecare zi. O liniste pe care nu o mai suport. Simt cum ma distruge incetul cu incetul si e foarte dureros. Nu se aude absolut nimic, nu te gasesc pe nicaieri. Ma scoate din minti lucrul asta. Nu suport sa fiu inconjurat de linistea asta. Da, te-am visat si a fost nasol sa ma trezesc si sa imi dau seama ca sunt singur. Un sentiment foarte ciudat, pe care as fi vrut sa-l alung in secunda doi. Dar nu am putut face asta. Nu mai visam si eram cu adevarat singur. Am nevoie de ochii tai si de tot ce insemni tu. Am nevoie de tine. Si crede-ma ca nu te mint deloc. Lipsa ta ma doare din ce in ce mai tare.

Hai sa scapam impreuna de toate gandurile astea negre. Hai sa ne luam din nou de mana si de data asta sa luptam cu adevarat pentru ceea trebuie. Pentru noi doi. Si hai sa nu renuntam deloc la noi doi. Orice s-ar intampla si orice ar zice altii. Hai sa fim noi doi…impreuna!

One thought on “Te-am visat…

  1. Pingback: As vrea… | Innocent Thoughts

Leave a Reply

