As vrea…

…sa nu uitam de noi doi si de sentimentele noastre. Te-am visat din nou, sau mai bine zis te visez de ceva zile incoace. Si mi-e din ce in ce mai greu sa ma trezesc dimineata. Mai ales cand stiu ca voi fi singur dupa ce ma trezesc. Azi e o zi in chiar nici nu stiu ce sa mai zic. Ma simt foarte obosit si fara putere. Si nu sunt doar azi asa. E o oboseala de care nu mai scap din momentul in care ai plecat. Azi nici nu mai am puterea sa zambesc. Am uitat sa mai ofer un zambet…adevarat! E greu sa mai fac asta pentru tine. Ai putea sa-mi reprosezi multe chestii, dar azi am dreptul sa fiu trist. Trist…pentru ca nu te voi gasi acasa in seara asta. Voi deschide usa si ma va intampina intunericul.

M-a obosit singuratatea asta. Unii m-ar judeca din cauza asta, dar eu doar ti-as spune ca am nevoie de tine. Da, AM NEVOIE DE TINE. Si crede-ma ca e un sentiment puternic, care nu imi da pace deloc. Cred ca ma voi linisti doar cand vei fi din nou langa mine. Nici nu stiu daca ar mai trebui sa spun ceva in plus. E de ajuns ca stii ce simt eu cu adevarat. Asta e cel mai important. Sunt satul de separarea asta dintre noi doi si m-am saturat sa vad cum trec zilele fara sa facem ceva pentru noi doi. Da, recunosc, mi-e greu fara tine. Foarte greu…si simt cum sentimentul asta ma distruge in fiecare zi. Mi-e greu sa ma trezesc, mi-e greu sa adorm, mi-e greu sa mananc, mi-e greu sa schimb lumea fara tine si chiar mi-e greu sa construiesc ceva nou. Lumea mea in momentul asta e…mi-e si greu sa o mai descriu.

Azi, iti spun sincer, imi lipsesti al naibii de rau. Azi nu mai pot de dorul tau. Azi ma simt foarte vulnerabil fara tine. Asta simt si acesta e adevarul. Unul sincer si dureros in acelasi timp. Vreau sa ma trezesc din nou langa tine…

7 thoughts on “As vrea…

Leave a Reply

