Nu vreau…

…sa ajungem sa uitam de noi doi. Nu vreau sa ingropam niste sentimente doar pentru ca avem niste rani, pe care le-am putea vindeca fara nicio problema. Sincer, mi-e greu sa accept asta. Nu vreau sa uitam de noi doi! E ca si cum ne-am bate joc de absolut tot ce avem frumos. Da, poate sunt un las si nu vreau sa ma gandesc la optiunea asta. Dar in cazul asta prefer sa fiu un mare las si sa fiu luat in ras. Prefer sa fiu aratat cu degetul si judecat, dar macar stiu fac ceva pentru noi doi si nimeni nu are dreptul sa ma judece pentru asta. Poate altcineva nu ar face ceea ce fac eu, dar doar ma cunosti ca eu sunt mai altfel.

Nu pot sa renunt la ceva ce imi doresc foarte mult. Ar fi impotriva tuturor principiilor mele. Si prefer sa lupt decat sa cred ca nu am facut-o cum trebuie. O fac pentru ca eu cred cu adevarat ca totul se poate rezolva. Nu o sa fie usor, dar nu e ca si cum am lupta separat. O facem impreuna. Si am fi acolo ca sa ne sustinem oricat de greu ar fi. Da, sunt niste rani cam mari, dar nu ne pot dobora asa de usor. Chiar nu pot! Nu ar fi drept si nici macar corect.

Nu vreau sa ajungem sa avem niste suflete pustii si sa credem ca nu ne meritam. Nu vreau sa mai aruncam cu niste cuvinte care ar putea sa ne raneasca si mai tare. Vreau doar sa te tin in brate si sa-ti spun ca totul se va termina cu bine. Vreau sa alung orice temere pe care o poti avea in momentul asta. Vreau sa te scap de toata furia pe care o ai in momentul asta. Vreau sa fie bine si sa ne iubim. Da, sa ne iubim! Asta e mai important pana la urma. Nu trebuie sa uitam de noi doi, doar sa avem grija de sentimentele noastre si sa le ocrotim de absolut tot ce se poate intampla rau in jurul nostru. Pentru ca intr-un final…inima mea iti apartine doar tie. Si doar tu o poti face sa fie fericita.

12 thoughts on “Nu vreau…

Leave a Reply

