De fiecare data…

…cand inchid ochii ma gandesc numai la tine si sincer e cel mai ciudat sentiment. Pentru ca ii voi deschide si nu vei fi acolo. Azi mi-as f dorit sa stam de vorba si sa-ti fi povestit tot felul chestii. Astazi mi-as fi dorit sa radem. Mult! Si sa luam cina in locul nostru preferat. Mi-e asa de dor de serile in care mancam impreuna si vorbeam despre absolut orice. Mi-e dor de toate locurile in care mergeam impreuna. Sunt asa de multe si de frumoase. Peste tot am lasat cate o amintire frumoase. De cand ai plecat nu am mai fost in nici unul dintre locurile astea. Mi-e greu sa o fac fara tine. Nu mi s-ar parea corect sa merg singur…fara tine…in niste locuri in care ne-am spus atatea…

Le mai vizitez asa in trecere cu masina si mi-e din ce in ce mai greu sa fac lucrul asta. Pana si plimbarile cu masina sunt altfel acum fara tine. As vrea sa strabatem din nou tot orasul. Mi-e dor sa stau cu tine in masina si sa vorbim orice. Mi-e dor de absolut tot ce faceam impreuna. Nici macar nu am mai gatit in ultima vreme, pentru ca de obicei o faceam pentru tine. Nu suport deloc sa mananc singur acum…intr-o casa in care nu te mai gasesc deloc. Mi-e greu sa adorm singur seara fara sa te am langa mine. Nu mai pot inchide ochii asa de usor cand stiu ca te pot vedea doar in vise. Nici nu mai stiu cum sa zambesc cu adevarat. Nu suport sa nu am cui sa-i spun  buna dimineata sau noapte buna.

Mi-e greu sa incep o saptamana fara tine si sa o termin la fel de singur. Urasc lucrul asta din ce in ce mai mult. Si crede-ma…e un sentiment de care as vrea sa scap cat mai repede. Imi doresc mult sa ma trezesc din nou zambind si sa ma uit la tine in timp ce dormi…sa-ti veghez somnul si sa am grija de tine. Imi lipsesc toate lucrurile astea destul de mult si ma macina dorul asta in fiecare zi. Tu, iubire, imi lipsesti cel mai mult…

Leave a Reply

