Am vazut la tine…

…ceva ce altii poate nu au inteles niciodata! De multe ori m-ai intrebat de ce nu renunt? De ce te-am ales pe tine? In ochii tai am vazut intotdeauna acea persoana care ma poate iubi cu adevarat, cu intensitate si exact asa cum imi doresc eu. Te-am vazut pe tine asa cum esti tu. Un suflet prea vulnerabil cateodata, dar extraordinar de buna. Am vazut pe cineva care poate oferi acea iubire care nu poate fi uitata. Niciodata! Si m-am vazut si pe mine, fericit alaturi de tine. Pentru asta merita sa lupt cu adevarat, orice s-ar intampla. Pentru ca tu, pentru mine, esti the one.

Dar am mai vazut ceva. O frica, o temere. Ii spui cum vrei tu. Ca totul e prea frumos ca sa fie adevarat. Ca poate tu nu meriti ceea ce ti se intampla si ca la un moment dat totul se va termina si vei suferi din nou. Mi-ai spus candva ca nu vrei sa ma pierzi, dar eu azi iti voi spune asa si asta va fi singurul adevar. Iubirea mea, sunt eu Razvan, asa cum ma stii tu cu adevarat. Si eu vulnerabil si eu cu temerile mele. Nu ai de ce sa te temi, pentru ca nu voi pleca niciodata de langa tine. Indiferent de ce se intampla in jurul nostru. Voi fi acolo mereu ca sa lupt pentru iubirea noastra. Si cand iti va fi frica, voi fi acolo ca sa-ti dau toata puterea mea. Nu ai de ce sa te temi. Esti cu mine acum si nimeni nu iti va face rau. Sunt acolo ca sa fim o familie si ca sa luptam pentru fericirea noastra.

Da, sunt eu, Razvan. Bine, stiu ca intotdeauna ti-a placut mai mult George decat Razvan, dar tot eu sunt si sunt al tau. Si nimeni nu va reusi sa ma alunge de langa tine. Si stii de ce? Pentru ca meriti toata iubirea mea si pentru ca in spatele duritatii pe care o arati, esti tu, ceea care vrea sa fie iubita cu adevarat, ocrotita si protejata de absolut tot ceea ce inseamna rau. Si totul e adevarat, pentru ca eu sunt langa tine si nu voi pleca niciodata. Doar tu esti iubirea mea si doar pe tine te iubesc! 

Al tau,

Razvan George

9 thoughts on “Am vazut la tine…

  1. Wow… cat de frumos… Daruirea iubirii neconditionate si incontestabile pentru ea, spune multe… spune totul!
    Sper din suflet ca ea sa citeasca in continuare ceea ce-i scrii si sa realizeze ce sentiment puternic te leaga de ea.

Leave a Reply

