Aseara am asteptat…

…si inca voi mai astepta…pana in momentul in care vom fi din nou impreuna. Aseara am stat si am asteptat in locul in care pierdeam atatea nopti, vorbind despre orice. Imi era foarte dor de acel loc. Acolo a inceput totul. Nu ai venit si nici nu am avut ocazia sa-ti vad ochii. Dar nu voi renunta la lupta asta. Da, aseara poate am pierdut prima batalie cu ranile tale, dar inca sunt aici. E doar o batalie si nu sunt dispus sa renunt asa usor. Nu mi-a fost usor, dar am incredere ca voi reusi pana la urma. Pentru ca stiu pentru ce lupt. Si sunt mai hotarat ca niciodata sa nu renunt. Orice s-ar intampla. Sunt dispus sa risc absolut tot ce am.

Aseara am vrut sa-ti arat ca sunt acolo si nu am plecat. Si nici nu voi pleca. Sunt acolo ca sa am grija de tine si de iubirea noastra. Sa o protejez asa cum trebuie. Si acum chiar sunt pregatit sa fac asta. Nu te teme, pentru ca nu se va intampla nimic rau. Nu am de gand sa te las sa lupti singura. Nu-mi doresc sa suferi. Vreau doar sa fim fericiti…impreuna. Nu trebuie sa ne lasam invinsi niste rani. Nu trebuie sa le vindecam in singuratate. Eu sunt aici si sunt dispus sa infrunt absolut orice pentru ca acele rani sa dispara. Hai sa facem asta impreuna, fara nici un regret. Sunt sigur ca in final ne vom bucura asa cum trebuie de noi doi si de sentimentele noastre. Hai sa nu construim un zid in jurul nostru.

Si deja stii ca ma nu ma voi opri din scris, oricat de mult m-ar judeca altii pentru ceea ce scriu si ceea ce fac. Stiu ca poate acum nu mai citesti…dar sunt sigur ca o vei face din nou. Si te astept si pe tine, ca sa scriem impreuna despre fericirea noastra. Iti intind mana si te astept…hai acasa la tine!

22 thoughts on “Aseara am asteptat…

  1. Dupa parerea mea, zidul dintre voi e deja ridicat. Acum ce trebuie sa faceti, e sa-l daramati impreuna. Incet si cu rabdare. Cu iubire si comunicare, puteti reusi… Mult succes!

Leave a Reply

