Hai acasa…

…si de data asta nu mai pleca, pentru te iubesc al naibii de rau si imi lipsesti mai rau decat crezi tu. Si da, iti spun exact ce simt in momentul asta. Si da, o spun ca sa stie o lume intreaga si pentru ca nu imi este frica sa spun. In momentul asta doar stiu ca am mare nevoie de tine, iar fara tine sunt un om pierdut. Imi doresc mai mult ca orice sa vii acasa si sa fim fericiti, exact cum ne dorim amandoi. Numai tu ma poti face fericit si sunt mai mult decat sigur ca asta e decizia corecta. Si e decizia pe care mi-o asum fara sa-mi pun nici un semn de intrebarea. Am vrut sa ofer tot timpul iubire neconditionat si asta am reusit impreuna cu tine. Si esti exact asa cum mi-a dorit tot timpul. Sa simt fiori de fiecare data cand te vad. Sa simt ca totul sta in loc cand sunt cu tine.

Da, imi pare rau si imi cer iertare pentru momentele in care nu am fost exact cum iti doreai tu. Dar acum hai acasa, pentru mi-am invatat lectia si chiar nu stiu ce sa mai fac fara tine. Imi asum totul si acum vreau doar sa te tin in brate si sa nu te mai las sa pleci niciodata. Hai acasa pentru ca e casa noastra si fara tine e prea trista si goala. Hai sa fim o familie fericita si fara sa ne pese de cei din jurul nostru. Sa ne judece orice. Nimic nu e mai puternic decat iubirea noastra. Hai sa le aratam ca iubirea noastra e mai importanta decat orice. Cu siguranta vom invinge! Hai de data asta sa fim mai presus decat orice lucru rau care se poate intampla in jurul nostru. Hai sa ne tinem de mana si sa infruntam totul impreuna. Eu cu siguranta te voi sustine si voi avea grija de tine si te voi proteja de orice.

Iubire, hai acasa…acasa la noi. Am sa iti ofer numai lucruri bune, dar cel mai important e iubirea mea pentru tine. O iubirea pe care nimeni nu o poate rani. Hai sa te bucuri de ea asa cum meriti. Te iubesc prea mult…nu pot renunta asa usor. Inchide ochii si hai acasa…

4 thoughts on “Hai acasa…

  1. “Imi doresc mai mult ca orice sa vii acasa si sa fim fericiti, exact cum ne dorim amandoi.”… nu vreau sa fiu pesimista sau rea, dar esti sigur ca si ea isi doreste asta?! Esti sigur ca ea mai vrea? Ca te (mai) iubeste?
    Pentru ca hai sa-ti spun ceva. Daca ar face-o, te-ar cauta. Ar sta de vorba cu tine incercand sa va rezolvati problemele si sa depasiti momentul impreuna… nu te-ar lasa sa te chinui atat!!
    Uite, nu te cunosc personal, ci doar prin intermediul a ceea ce scrii, dar vad cat suferi si cata tristete si dor ai strans in suflet… Si articolul precedent atat de tare m-a intristat pentru tine si nu pot spune decat ca-mi pare rau, fara sa pot face nimic altceva…
    Ai grija de tine, George…
    (P.S. scuze daca am fost prea dura/ sincera in prima parte a comentariului)

    • Stiu doar ca simte multa furie in momentul asta, o furie care ma cam chinuie…si inca simt niste orgolii care inca sunt acolo si nu prea pleaca deloc. Iar de tristete ce pot eu sa mai zic. E un sentiment care m-a cuprins total si m-a acaparat mai mult decat imi doream.

  2. Pingback: Nu reusesc… | Innocent Thoughts

  3. Pingback: Am sa te rog ceva… | Innocent Thoughts

Leave a Reply

