Nu mai am liniste…

…deloc din momentul in care ai plecat. Nici nu mai stiu cum e sa am un somn linistit. Ma trezesc cu gandul la tine si ma pun in pat cu gandul la tine. Iar timpul zilei incerc sa nu o iau razna de la nelinistea pe care o am. Nimic nu mai e asa cum era cand erai langa mine. Lumea mea e distrusa complet. Si nu ma plang, asta e doar adevarul…si e unul foarte sincer. Nu mai exista deloc echilibru si lucrul asta ma sperie cel mai tare. Nu mai pot sa mai dorm de zile intregi, iar oboseala deja e cea mai buna prietena a mea.

Simt cum totul in jurul meu se prabuseste incetul cu incetul. Nu mai sta asa departe de mine…pentru ca simt ca o iau razna cu cat trec zilele. Si crede-ma ca e cel mai ciudat sentiment. Simt cum sufletul meu plange in continuu si simt cum inima mea tipa in fiecare zi de durere. Iar linistea din casa, hmm, linistea din casa ma doboara de fiecare data. E casa ta, care are si ea nevoie de tine. E casa ta, cea care te asteapta sa te intorci. E casa ta si chiar vrea sa fie asa cum iti doresti tu. Hai sa aducem bucurie si fericire in casa noastra. Hai sa nu o mai lasam asa de goala. Hai sa avem grija de ea impreuna. Nu te mai indeparta asa de tare…pentru ca incep sa raman fara respiratie.

Da, e al naibii de greu si imi cer iertare pentru toata durerea asta. Hai sa lasam odata armele jos si vino din nou acasa. Da, e nevoie de timp, dar hai sa facem rost de el impreuna. Hai sa vedem cum putem sa gasim o solutie. Si nu conteaza cat de mult va trebui sa luptam. Sunt aici langa tine oricat de greu ar fi.

Nu mai am liniste deloc fara tine, iubirea mea…si vreau sa vii acasa cat mai repede!

2 thoughts on “Nu mai am liniste…

  1. Pingback: Nu reusesc… | Innocent Thoughts

  2. Pingback: Am sa te rog ceva… | Innocent Thoughts

Leave a Reply

