Am sa te rog ceva…

…in seara asta! E liniste in casa si e o liniste pe care o urasc din tot sufletul meu si ma face sa sufar mai mult decat credeam eu in cele mai negre ganduri ale mele. Da, in seara asta am ceva sa te rog. Te rog sa nu ma mai pedepsesti si sa ma chinui, pentru ca nu mai pot absolut deloc. Si sa stii ca nu o sa ma plang si nici nu vreau sa fiu o victima, dar am ajuns la capatul puterilor mele. Daca ai vrut sa sufar si eu la fel de mult ca tine…ca atunci cand ti-am spus sa pleci, sa stii ca sufar inzecit. Si da, ma doare ca ti-am spus sa pleci, pentru ca nu vroiam sa pleci. Imi doaream doar sa punem capat furiei si sa ne iubim asa cum meritam.

Vroiam sa plece furia, nu tu. Si sa se intoarca sentimentele noastre pentru ca aveam si eu niste rani pe care nu mai stiam cum sa le vindec singur. Aveam nevoie de iubirea ta sincera. Vroiam sa pun totul intr-o cutie si sa o arunc departe, sa nu mai stie nimeni de ea. Stiu ca ar fi fost greu de acceptat asta, dar era strigatul meu de ajutor. Unul pe care ti-l ceream tie pentru ca stiam si inca stiu ca impreuna putem gasi o solutie pentru orice problema. Cand iti spun sa te intorci acasa, iti ofer aceeasi cutie si un nou inceput. O noua poveste scrisa asa cum trebuie. Doar pentru noi doi. Si iti spun asta cat pot eu de sincer, pentru ca sunt total pierdut si nu mai am liniste deloc.

Iti cer sa ardem tot, pentru ca fiecare repros al tau ma pedepseste si ma chinuie si mai tare. Si asta e singurul adevar. E cel care ma doare cel mai tare. Vreau sa parasesc campul de batalie, unde am luptat fiecare cu ce a putut. Il parasesc pentru ca nu mai vreau reprosuri si nu mai vreau sa cautam vinovati. Au fost deciziile nostre si…eu mi le asum pe ale mele. Te rog nu ma mai pedepsi pentru ca mi-am invatat toate lectiile. Iti spun sa vii acasa, dar intr-o casa noua in care nu e loc de reprosuri, sau de competitii prostesti. E loc doar de iubirea noastra care poate evolua cat mai frumos.

Eu sunt aici si sunt dispus sa fac orice ca sa ne fie bine. Tu unde esti?

3 thoughts on “Am sa te rog ceva…

  1. Pingback: Te-am vazut… | Innocent Thoughts

Leave a Reply

