Te-am vazut…

…din nou si am avut acelasi sentiment ca si acum cateva saptamani. Am simtit cum totul in jurul meu se opreste si in afara de asta am avut un mare nod in gat. Am simtit si un mare sentiment de neputinta. Ieri vroiam sa ma opresc din scris, dar am zis ca de fiecare data cand voi avea nevoie sa scriu cu sufletul, ma voi intoarce aici. Se pare ca nici nu am apucat sa plec. Mi-e greu sa te vad si sa nu vin sa te iau de mana si sa te sarut. Mi-e greu sa nu mergem sa mancam impreuna, sau sa ne petrecem timpul impreuna. Dar deja ti-am spus asta de foarte multe ori. Sau mai bine zis, o spun in fiecare articol.

Tare as vrea sa punem totul intr-o cutie pe care sa o aruncam. Sa fim super maturi si sa zicem…GATA! Pana aici! Si sa luam totul de la zero, fara nici un repros. Doar cu niste lectii invatate si nimic mai mult. M-a intrebat aseara cineva…cat as paria pentru un viitor impreuna? Cred ca deja ai putea spune ca stii raspunsul…fara sa-l mai scriu eu aici. Ar fi o dovada de maturitate din partea amandurora daca am face pasul asta. Sincer iti spun! Pentru ca nu e asa usor sa o iei de la zero. Ar fi o lectie destul de mare a maturitatii. Pentru amandoi! Aseara am plans foarte mult si nu mi-e rusine sa o spun. Nu e un semn de slabiciune, sau de vulnerabilitate. E doar un semn de neputinta, pentru ca mi-e ciuda si la sfarsitul zilei intotdeauna cedez, pentru ca nu mai pot de dor. Si nici nu ma laud cu asta, dar tie iti spun exact cum ma simt si cum sunt intr-un anumit moment.

Si acum pot sa-ti spun cu mana pe inima ca…iubirea mea pentru tine e mult mai mare decat ai crede tu. Mult mai mare si decat ieri. E un sentiment care inca creste din ce in ce mai mult. As veni oricand sa te iau sa fii din nou alturi de mine. E de ajuns doar sa o spui…cat mai simplu si sincer…

Leave a Reply

