Mi-e asa de dor…

…incat cred ca ti-as spune cuvintele astea intr-una. Iti simt lipsa foarte mult. Da, ti-am spus asta cred ca in toate articolele, dar asta simt. In orice moment al zilei ma gandesc la tine si mi-e dor de absolut tot. De noptile petrecute impreuna, de o cina la restaurantul nostru preferat, de imbratisatile tale, de buzele tale…mi-e dor de tot. Pana si de serile in care iti faceam masaj…la talpite, asa cum le spuneam noi. In momentul asta vreau sa fii langa mine si atat. Pentru ca ce a fost rau a trecut si acum urmeaza numai bine. Vreau sa inchid ochii si dimineata sa ma trezesc langa tine.

Vreau sa te iubesc, sa te ocrotesc, sa-ti fac toate poftele, sa-ti cumpar cadouri, sa te rasfat, sa te plimb cu masina, sa te duc la serviciu. Mi-e dor de lucrurile asta si cel mai dor imi este dr tine. Asa cum esti tu, cu bune si cu rele. Pentru asta te-am ales. Pentru ceea ce esti tu. De asta te si iubesc asa de mult. Iti simt lipsa asa de tare incat nici nu stiu cum sa ti-o mai zic. As vrea sa ascund tot ce a fost rau si sa o arunc departe. Da, asta vreau sa fac. Si sa ramanem doar noi doi cu sentimentele noastre. Imi lipsesti extrem de mult.

9 thoughts on “Mi-e asa de dor…

Leave a Reply

