Cateodata…

…imi este greu cateodata sa inteleg iubirea si toate sentimentele si emotiile care vin la pachet cu aceasta iubire. Iubesti si ai face absolut orice doar pentru o singura persoana. Una singura…dintre atatea. O unica fiinta care primeste de la tine absolut tot ce e mai bun. Ma intreb eu oare, ce ar simti cealalta persoana daca s-ar gandi cu adevarat la detaliul asta mic, dar adevarat. Oare cum ar fi sa stie si sa constientizeze in fiecare secunda ca e unica persoana pentru care, tu, faci absolut totul.

Si acum te intreb eu pe tine, tu cel care imi citesti blogul. Tu cum te simti? Oferi totul pentru cineva…unic. Stii, ca si versurile unei melodii…dintre-o mie de flori parfumate, eu te-am ales…dintr-o mie de masti colorate, tu m-ai ales. Mie mi-e greu sa iti explic exact ceea ce simt eu. E ceva special si in acelasi timp e ceva care imi ofera o incredere de necrezut. Ma simt ca si cum as reusi tot ce mi-as propune. Ma simt cu adevarat unic…da, unic ca ea m-a ales pe mine, dintr-o mie de masti colorate. Dar simt si frica, pentru ca ma gandesc si la cum ar fi fost daca nu as fi fost eu acel…the one. Si aici gresim…si tu, dar si eu. Facem cea mai mare greseala. Aici ne complicam viata si nu ne mai bucuram cu adevarat de iubire.

Iubirea e atat de simpla incat nici noua nu ne vine sa credem si uitam sa ne bucuram de simplitatea ei. Ne greu sa intelegem ca alegerea aia a fost doar a noastra. Ca ai facut-o pentru ca stiai ca el e the one, sau ca ea e cea care te face sa te simti implinit. Hai sa ne bucuram de iubire si sa apreciem ceea ce avem langa noi, fara sa mai gasim lucruri care sa faca rau unui sentiment atat de simplu, dar atat de complicat de catre noi, cei care facem o alegere si cei care suntem alesi de catre altcineva. Hai sa iubim fara sa cautam perfectiune si hai sa fim simpli. Suntem niste oameni, cu bune si rele, dar care iubim, cu adevarat. Hai sa ne bucuram de asta si sa uitam ce a fost rau azi.

Ti-a scris cu drag…Razvan.

Leave a Reply

