Fiecare zi…

…e un test. Dar oare cum ar fi o zi in care sa te bucuri de mine si fara sa-mi mai testezi limitele, pe care oricum le am. Cum ar fi sa te bucuri doar de sentimentele mele si de faptul ca iti sunt alaturi. Si atat. De ce vrei sa pierzi timpul doar cu niste teste? Stii foarte bine ca nu am cum sa le trec pe toate. Nu sunt perfect si nici nu-mi doresc sa fiu perfect. Vreau sa fiu eu, asa cum sunt, cu bune si cu rele. Iti este asa de greu sa accepti acest lucru.

Unde crezi ca o sa duca testele astea? Incearca sa deschizi ochii si incearca sa te intrebi ce as face eu in ziua in care poate as renunta sa ma mai prezint la testele tale. Oare cum ar fi? Cum te-ai simti? Pentru tine e usor pentru ca doar astepti rezultatul testului si sa tragi concluziile si ca orice examinator, imi intinzi tot felul de capcane. Renunta la teste si bucura-te de ceea ce ai si de ceea ce iti ofera cel de langa tine. Nu vei avea nimic de pierdut, ci doar de castigat. De abia atunci totul va fi exact asa cum iti doresti tu.

Sau poate mai intai ar trebui sa te pui in locul celui examinat. Sa incerci si tu cum e sa fii testata in fiecare zi. Nu cred ca ti-ai dori lucrul acesta. Nu ti-ar conveni ca cineva sa-ti analizeze pana si cea mai mica greseala. Suntem oameni si pana la urma un test cu siguranta va fi picat. Dar oare atunci mai conteaza celelalte 9 pe care le-am trecut…

Razvan

Leave a Reply

