Am scris asa…

…de multe lucruri despre relatii, incat unii ar zice de ce m-as crede asa de mare expert incat sa va tot povestesc despre relatii. Nu ma cred absolut nici un expert, doar respect ceea ce am scris in primul meu articol. Iti spuneam atunci ca iti voi povesti despre o lume vazuta de ochii mei. Da, pana la urma e vorba numai de experientele mele si nimic mai mult. Nu sunt chiar deloc expert, doar imi traiesc experientele din viata mea si apoi mai scriu aici cate ceva despre ele. Sau poate mai scriu despre o lectie pe care am invatat-o datorita celor care mi se intampla.

Si e chiar greu sa faci sa para ca totul e asa de usor si ca ai putea sa le stii pe toate. Dar nu, e chiar super complicat. Lumea asta pe care o vad in fiecare zi…e prea rea, sau poate nu e prea potrivit cuvantul. Nu stiu exact cum sa o descriu, dar e un sentiment ciudat pe care nu prea il indragesc. E o lume care uita de absolut tot ce se intampla bun si frumos…e o lume care nu mai apreciaza…si cred ca e o lume care devine din ce in ce mai egoista. Nu ne mai pasa de absolut nimic. Devenim prea egoisti. Nu stiu daca e de bine, sau e cam nasoala treaba, dar eu iti spun sincer ca nu prea imi convine ca asa stau lucrurile. Nu-mi place ceea ce vad acum si poate si asta e unul din motivele care ma fac sa nu mai scriu.

Da, am scris asa de multe lucruri despre lumea mea, incat am uitat sa am grija sa nu devina asa de egoista. Tocmai eu am uitat de lumea mea pe care o vad in fiecare zi…

Leave a Reply

