Ce mai…

…urmeaza? Sincer nu gasesc nici un raspuns la intrebarea asta. As vrea sa ma gandesc la un posibil raspuns, dar e prima data cand nu stiu ce mai poate urma. Mi-e putin frica de necunoscutul asta. Imi place sa stiu absolut orice si sa nu-mi scape absolut nicio informatie. E greu sa nu stii ce poate urma dupa ziua de azi. Sa nu poti trage niste concluzii, sa nu-ti dai seama daca urmeaza o zi buna, sau una mai rea. E prima data cand ma simt blocat…nu stiu daca e cuvantul potrivit ca sa descriu ceea ce simt, dar chiar ma simt blocat.

E prima data cand nici nu stiu ce sa fac. Ma simt putin ciudat…e greu in momentul asta sa-mi imaginez ziua de maine. E un sentiment ciudat si chiar imi este greu sa-l descriu. Ma simt neputincios si nu cred ca e cineva care sa ma ajute sa scap de sentimentul asta. E ciudat sa stiu si chestia asta…ca sunt singur in toata povestea astea.

Am pierdut multe chestii pe un drum pe care eu l-am ales. Nu regret ca am facut asta, dar azi chiar se simt toate consecintele acestei alegeri. Mi-e greu chiar sa si scriu…si asta numai pentru ca m-am schimbat mult de tot. O schimbare cu care nu ma pot obisnui deloc. Nu vreau sa ma plang, dar chiar nu ma asteptam absolut deloc sa fie asa. Niciodata nu mi-a trecut prin minte.

Ce mai urmeaza? Ce poate sa mai apara in viata mea? Care e lectia pe care ar trebui sa o mai invat? Bune intrebarile…dar sunt satul de toate provacarile astea. Oare chiar nu se gandeste nimeni si la mine?…

2 thoughts on “Ce mai…

Leave a Reply

