Concediu

Da, sunt in concediu. Am facut o aroganta si mi-am luat liber 2 saptamani. Ar trebui sa ma certi acum pentru ca nu iti scriu. Mai ales acum cand am destul timp liber. Si mai stau si cu laptopul in brate in fiecare dimineata si pierd vremea pe internet. Sunt un lenes. Am concediu si nu fac nimic. Vreau doar sa ma odihnesc si atat. Cred! In seara asta nu iti voi scrie despre ceva anume. Chiar nu am inspiratie deloc. Nici nu stiu exact ce iti voi mai povesti.

Nu iti mai scriu cum o faceam cu ceva timp in urma. S-au schimbat multe lucruri si momentan ai scapat de criticile mele. Am renuntat la articolele de stil si nu stiu cand iti voi mai scrie ceva despre vestimentatia ta de zi cu zi. Sunt sigur ca ai invatat destule lucruri pana acum si vei fi in stare sa te descurci si singur. Bun, nu iti voi mai explica de ce nu iti voi mai scrie despre acest subiect. Nu exista un motiv anume.

Trecem direct la alt subiect acum. Vad in jurul meu multi oameni tristi. Persoane care, la varsta de 20 de ani, considera ca totul e negru in viata lor. Daca ai 20 de ani, iti voi da o veste proasta. Mai ai multe de vazut si de invatat. Incerca sa te bucuri de tineretea ta si sa nu o irosesti gandindu-te cum va fi cand va veni sfarsitul lumii. Si mai si vrei sa descoperi iubirea adevarata in doar cateva secunde. Nu vei avea parte de asa ceva in secunda urmatoare. Incearca mai intai sa te cunosti pe tine si apoi sa inveti sa iubesti si sa oferi iubire neconditionat. Zambeste! Doar de tine depinde daca acel negru din viata ta se va transforma in ceea ce iti doresti cu adevarat. Mai pune pauza din cand in cand si uita-te in jurul tau. Cred ca sunt destule lucruri care te vor face sa uiti de acele lucruri negative din viata ta.

Iti promiteam candva ca nu iti voi scrie articole motivationale. Tocmai am facut-o. Surpriza! Sper sa fie ultimul. Nu prea imi place sa fac acest lucru. Bun, cam atat pentru seara asta. E nasol cu caldura de afara si nu mai am rabdare sa mai scriu inca un paragraf. Ne auzim!

Leave a comment